Trójwymiarowy wydruk
Błyskawiczny rozwój technologi informatycznych dotknął zarówno branżę reklamową. To właśnie przez zaawansowane sposoby drukowania dziś można tworzyć interesujące projekty. Przykładem może być choćby letterpress. I o ile typografia używana była w drukarstwie od wielu lat, to dopiero teraz została doceniona przez drukarzy, a przede wszystkim klientów, którzy masowo decydują się na druk taką metodą. Polega ona na odbijaniu nadruku na miękkim rodzaju papieru. Bardzo częstokroć do tych prac nie używa się też barwników. Wtedy samo tłoczenie spełnia swoją rolę, dodając wydrukowi kontrast. Co ciekawe, przedstawiciele przeróżnych agencji reklamowych niesłychanie chętnie łączą ze sobą nowe sposoby druku.
Idealnym potwierdzeniem tych słów są wizytówki kaszerowane, które drukuje się z wykorzystaniem sposobu tłoczniowego. Oprócz tego na gotowe wydruki nakłada się jeszcze specjalny lakier, który nie tylko zabezpiecza przez zniszczeniem, ale zarówno poprawia atrakcyjność naszego projektu. Na taką sytuację w reklamie wpływa też gigantyczna konkurencja. Nic więc dziwnego, że agencje prześcigają się w coraz to nowszych pomysłach. Muszą bowiem ściągnąć do siebie odpowiednią liczba klientów. Co więcej, ich marzeniem jest to, aby wspomniani kontrahenci byli ich stałymi bywalcami. Dlatego też duże firmy mogą liczyć na ważne rabaty i naturalnie pierwszeństwo w zamawianiu nowych gadżetów. Dużo z nich dzięki nowoczesnym sposobom reklamy jest niezwyklej widocznych, a co za tym idzie osiąga doskonałe wyniki sprzedaży.
Idealnym potwierdzeniem tych słów są wizytówki kaszerowane, które drukuje się z wykorzystaniem sposobu tłoczniowego. Oprócz tego na gotowe wydruki nakłada się jeszcze specjalny lakier, który nie tylko zabezpiecza przez zniszczeniem, ale zarówno poprawia atrakcyjność naszego projektu. Na taką sytuację w reklamie wpływa też gigantyczna konkurencja. Nic więc dziwnego, że agencje prześcigają się w coraz to nowszych pomysłach. Muszą bowiem ściągnąć do siebie odpowiednią liczba klientów. Co więcej, ich marzeniem jest to, aby wspomniani kontrahenci byli ich stałymi bywalcami. Dlatego też duże firmy mogą liczyć na ważne rabaty i naturalnie pierwszeństwo w zamawianiu nowych gadżetów. Dużo z nich dzięki nowoczesnym sposobom reklamy jest niezwyklej widocznych, a co za tym idzie osiąga doskonałe wyniki sprzedaży.